بازتاب خوب جشنواره فیلم فناوری و صنعتی در رسانه ملی
جمعه 9 مرداد 1394 بازدید: 5760
بازتاب خوب جشنواره فیلم فناوری و صنعتی در رسانه ملی

برگزاری سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در رسانه ملی مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، از چند روز قبل از برگزاری جشنواره و در مدت برگزاری آن در پردیس سینمایی چارسو، رسانه ملی گزارش‌های خوبی را از رابطه صنعت و سینما و همچنین جشنواره فناوری و صنعتی در شبکه‌های مختلف روی آنتن برده است.
شبکه چهار سیما در برنامه «یادداشت» و در چند آیتم مجزا گزارشی از بازدید نایب رییس کمسیون صنایع مجلس از دبیرخانه جشنواره، تور عکاسی در پارک فناوری و پردیس و همچنین گفت‌وگو با هیات داوران بخش فیلم را به نمایش گذاشت.
همچنین برنامه «سینمایش» در شبکه نمایش هم از دیگر برنامه‌‌هایی بود که گزارش‌هایی را از فعالیت‌های جشنواره و همچنین نشست خبری این رویداد ضبط و پخش کرد.
در روز نخست نیز جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی میزبان دوربین‌ و خبرنگاران واحد مرکزی خبر و شبکه تلویزیونی العالم بود. شبکه خبر هم در روز دوم جشنواره در یک باکس خبری به این رویداد سینمایی پرداخت. قرار است در روز سوم (جمعه) نیز واحدهای تصویری برنامه «سینمایش»، شبکه خبر و واحد مرکزی خبر به این جشنواره بپردازند.
علاوه بر این، تیزرهای جشنواره که توسط مهرداد اسکویی ساخته شده، از چند روز قبل از آغاز این رویداد در شبکه‌های مختلف سیما در حال پخش است.
اختتامیه سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی نیز میزبان دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران رسانه‌های مجازی و مکتوب خواهد بود.