توسعه همکاری سازمان‌ها و مراکز زیرمجموعه وزارت صمت با جشنواره «فردا»
چهار شنبه 25 اردیبهشت 1398 بازدید: 1591
 توسعه همکاری سازمان‌ها و مراکز زیرمجموعه وزارت صمت با جشنواره «فردا»

 توسعه همکاری سازمان‌ها و مراکز زیرمجموعه وزارت صمت با جشنواره «فردا»

 

 دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) با رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


 

 

 

 

 

 

به گزارش ستاد خبری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا)، بهزاد رشیدی؛ دبیر این دوره از جشنواره«فردا» با محمدرضا انواری؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دیدار و گزارشی از روند اجرایی پنجمین دوره این جشنواره تاکنون را ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به پیشنه چهار دوره برگزاری این جشنواره، بر تأثیر برگزاری این جشنواره در پیوند میان حوزه صنعت و هنر سینما تأکید و با توجه به نامگذاری سال جاری به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: برگزاری این جشنواره و معرفی دستاوردهای صنعتی و فناورانه از خلال فیلم‌های شرکت‌کننده در آن می‌تواند در راستای شناساندن توانمندی‌های صنعتی ایران بسیار مفید بوده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به رونق تولید داخلی و ایرانی کمک کند.

این گزارش حاکی است رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز پس از توضیحات دبیر جشنواره«فردا» ابراز امیدواری که با همکاری مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و مراکز زیرمجموعه و مرتبط وزارت صنعت، معدن و تجارت، حضور و مشارکت مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به دوره‌های قبلی در این جشنواره بیشتر و سطح آن ارتقاء یابد.

همچنین در پایان این دیدار، دبیر جشنواره «فردا» به شکلی نمادین نشان جشنواره را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدا کرد.

انتهای پیام