دعوت از واحدهای استانی جهاد دانشگاهی به حضور پُرشور در پنجمین جشنواره «فردا»
چهار شنبه 12 تیر 1398 بازدید: 1533
دعوت از واحدهای استانی جهاد دانشگاهی به حضور پُرشور در پنجمین جشنواره «فردا»
بهزاد رشیدی؛ دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با حضور در گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی، ضمن ارائه گزارشی از مراحل اجرایی این جشنواره، از واحدهای استانی جهاد دانشگاهی برای استفاده از حداکثر ظرفیت این واحدها و همچنین مشارکت دانشگاه‌های سطح کشور در این جشنواره، دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در حال برگزاری است.
در این گردهمایی که دکتر حمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و غلامرضا غفاری؛ معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری حضور دارند، بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی هنر و دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی نیز شرکت دارد.
رشیدی امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه در جمع معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی، گزارشی از روند اجرایی جشنواره را ارائه کرد و در ادامه از همکاران خود خواست تا در جهت هر چه پُربارتر شدن این دوره از جشنواره از همه ظرفیت‌های موجود در استان‌ها و واحدهای جهاددانشگاهی استفاده نمایند.
دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی در مورد ارائه ساز و کارهایی به منظور ترغیب نسل دانشجو و فیلمسازان و عکاسان جوان برای شرکت در این جشنواره به ایراد سخن پرداخت و از آنها برای تبلیغات مؤثر و به‌موقع برای تهییج هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره، طلب مساعدت کرد.
وی با اشاره به توافقات جهاددانشگاهی هنر با انجمن سینمای جوان ایران، گفت: ظرفیت‌های بکر و خلاقیت‌های هنری در نزد دانشجویان و هنرمندان جوان شاغل به تحصیل در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صنعتی و فناوری کشور است.
رشیدی در پایان اعلام آمادگی کرد که دبیرخانه این جشنواره نهایت همکاری و حمایت به منظور تولید آثار هنری در راستای اهداف این جشنواره را به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام