تصویر گران مستند صنعتی موجب توسعه و تحول در صنعت کشور می شوند
سه شنبه 5 خرداد 1394 بازدید: 5569
تصویر گران مستند صنعتی موجب توسعه و تحول در صنعت کشور می شوند

داود نماینده :

تصویر گران مستند صنعتی موجب توسعه و تحول در صنعت کشور می شوند

داود نماینده -پیشکسوت گویندگی سینما و تلویزیون و فیلم های صنعتی- طی سخنانی اظهار داشت: در طول مدت کارم بیش از یازده هزار ژانر را دوبله کردم اما از صدای خودم بیشتر در کارهای مستند استفاده کردم و یک ارتباط عجیب قلبی و روحی با دنیای کاری ام در مستندات دارم و در حقیقت دوستانم از اعماق دریاها و یا آسمان ها هستند.

وی به فیلمهای مستند صنعتی اشاره کرد و افزود: دهه سی اوج مستند در آمریکا بود و آنچه باعث تحول مستند صنعتی شد جنگ جهانی دوم بود زیرا این جنگ مستند صنعتی را به تصویر کشید.

این پیشکسوت گویندگی کشور اظهار داشت: تصویر گران مستند صنعتی نقش مهمی در رشد کشورمان به سمت صنعتی شدن محض دارند و موجب توسعه و تحول در صنعت کشور می شوند.

وی بیان داشت: وحدت اندیشه و مدیریت می تواند با دریافت طرح ها از مستند سازان، عکاسان، نقاشان و هنرمندان در توسعه صنعت کشور نقش زیادی ایفا کند چرا که امروز خلاقیت و نوآوری در مستند سازی صنعتی ، جهان را مجذوب خود می کند.

نماینده با بیان اینکه اندیشه ایرانی و روحیه مقاومت و ایثار ما را پایدار ساخته است ، افزود: در جشنواره فیلم صنعتی باید بیشتر از این به مستندات توجه شود زیرا مستند ، تاریخ را بیان می کند و این بسیار اهمیت دارد.