فیلمسازان به صنعت توریسم دریایی کمک کنند
سه شنبه 5 خرداد 1394 بازدید: 5666
فیلمسازان به صنعت توریسم دریایی کمک کنند

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

فیلمسازان به صنعت توریسم دریایی کمک کنند

سید نبی صید پور -مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران- در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فیلم صنعتی در نوشهرگفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که انتقال سمعی و بصری بسیار موثر تر از سایر روش هاست.

وی افزود: اگر کتابی خوانده شود شاید مطالبش چندان در ذهن باقی نماند اما دیدن یک فیلم  به راحتی در ذهن انسان نقش می بندد و ماندگار می شود.

صید پور اظهار داشت: جامعه بشری در حال توسعه است و امکانات ما نیز برای استفاده محدود می باشد اما با همین امکانات محدود باید به سمت بهره وری حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: بندر نوشهر به عنوان دروازه حمل و نقل دریایی در غرب مازندران تلقی می شود و یکی از صنایع شاخص حمل و نقل دریایی در نوشهر انجام می شود.

وی افزود: خوشحال هستیم که در فضای صنعتی مشغول به کار هستیم و باید با نگاه ایده ال از صنعت بهره وری خوبی داشته باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران تصریح کرد: با وجودی که مازندران بالغ بر 350 کیلومتر مرز دریایی دارد اما در بخش صنعت دریایی در مازندران حق مطلب ادا نشد و مردم چندان با صنعت دریایی همچون صنعت توریست دریایی و حمل و نقل آشنا نیستند و لازم است با استفاده از فیلم های صنعتی این شناخت افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در زمینه توریسم دریایی برنامه های خوبی وجود دارد و زیرساختها در حال شکل گیری است و امیدواریم به زودی حق مطلب در زمینه صنعت توریسم دریایی ادا شود و هم در بخش هایی که مربوط به دریا می باشد بهره وری مناسب انجام شود که در این راه فیلمسازان می توانند نقش ارزنده ای را ایفا کنند.

 

 

گالری تصاویر