اخبار جشنواره
با حکم رییس جهاددانشگاهی، اعضای شورای سیاستگذاری و هماهنگی ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) منصوب شدند.
سه شنبه 12 اسفند 1399
انتصاب دبیر ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا
یکشنبه 16 آذر 1399
مجموعه‌رویدادها، برنامه‌هایی که جهاد دانشگاهی هنر تاکنون مبادرت به انجام آنها کرده است، این موضوع را به اثبات می‌رساند که هماهنگی و هم‌افزایی میان بخش‌های زیرمجموعه این واحد، ضامن توفیق روزافزون آنها در انجام امور محوله بوده است.
چهار شنبه 24 مهر 1398
یکی از وجوه بارز این دوره از جشنواره «فردا» انعکاس مطلوب و به‌موقع وقایع آن در قالب عکس و تصویر بود؛ اقدامی که مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر موفق به انجام درخور آن شد.
یکشنبه 21 مهر 1398
دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» دومین نشان ویژه خود را به پاس حضور مؤثر و پُرشور خانه مستند انقلاب اسلامی با ارائه آثار تولیدی خود در این دوره از جشنواره، به این مرکز اعطا کرد.
شنبه 20 مهر 1398
با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از برگزاری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» پای گفت و گو با دو تن از اعضای هیئت داوران آن نشستیم تا در مورد دوره برگزار شده این جشنواره و آینده فیلمسازی فناوری و صنعتی ارزیابی خود را بیان کنند.
شنبه 20 مهر 1398
14 عکاس در بخش‌های صنعتی، تبلیغاتی و دانشجویی رتبه‌های برتر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی را از آنِ خود کردند.
چهار شنبه 17 مهر 1398
پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» بخشی را تحت عنوان موضوعی ویژه اختصاص داده بود؛ بخشی که در آن فیلمسازان و عکاسان، راه آهن را سوژه خود کرده بودند و در اختتامیه از برگزیدگان آن تقدیر شد.
چهار شنبه 17 مهر 1398
دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» در اختتامیه دوره پنجم این جشنواره، 3 نشان ویژه اعطا کرد که یکی از آنها به محسن استادعلی؛ رئیس انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران تعلق گرفت.
چهار شنبه 17 مهر 1398
رئیس جهاد دانشگاهی در آئین اختتامیه جشنواره «فردا» گفت: ما در عرصه صنعتی فاقد استراتژی توسعه هستیم و نسبت به داشته‌های خودمان به عنوان مزیت‌های واقعی در این عرصه بی‌اطلاع هستیم و جشنواره «فردا» می‌تواند با خلق مزیت‌هایی مدیران را در ایجاد این استراتژی مجاب نماید.
دوشنبه 15 مهر 1398
رئیسس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه پنجمین جشنوراه «فردا» گفت: در شرایط تحریم و با وجود 15 کشور همسایه ایران که اغلب آنها واردکننده اقلام مصرفی هستند، برگزاری جشنواره «فردا» می‌تواند معرف خوبی برای محصولات صنعتی در تسخیر بازارهای منطقه باشد.
دوشنبه 15 مهر 1398
اختتامیه پنجمین جشنواره «فردا» با اهدای 3 نشان ویژه جشنواره به سازمان‌هایی که در زمینه تولید آثار صنعتی و فناوری تولیداتی شاخص داشتند، برگزار خواهد شد.
دوشنبه 15 مهر 1398
پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» عصر امروز دوشنبه و پس از 3 روز برگزاری در خانه هنرمندان، در سالن سوره حوزه هنری و با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.
دوشنبه 15 مهر 1398
12345678910...