رایزنی دبیرخانه جشنواره«فردا» با مراجع و مراکز هنری، فناوری و صنعتی
دوشنبه 17 تیر 1398 بازدید: 1554
رایزنی دبیرخانه جشنواره«فردا» با مراجع و مراکز هنری، فناوری و صنعتی
از آغاز به کار رسمی دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، بهزاد رشیدی؛ دبیر این دوره از جشنواره با مراکز و مراجع گوناگون هنری، صنعتی و فناوری به منظور هر چه پُربارتر برگزار شدن این جشنواره رایزنی کرده است.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، رایزنی دبیرخانه این جشنواره با مراکز و مراجع هنری و صنعتی در راستای جلب مشارکت و غنی‌سازی برنامه‌های این دوره از جشنواره، از زمان آغاز به کار رسمی این رویداد هنری در حال انجام است و تداوم نیز خواهد داشت.
براین اساس بهزاد رشیدی؛ دبیر پنجمین جشنواره «فردا» با رضا پورحسین؛ قائم مقام معاونت سیما در امور محتوایی در زمینه پوشش مطلوب این جشنواره در شبکه‌های تلویزیونی و به ویژه شبکه مستند و آموزش نشستی را برگزار کرده است.
دیدار و تعامل صمیمانه دبیرخانه جشنواره «فردا» با مدیران مسئول روزنامه «صمت» و هفته‌نامه «حمل و نقل» و پایگاه خبری تین‌نیوز از دیگر اقدامات دبیر جشنواره در تقویت بٌعد اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی این جشنواره بوده است.
رشیدی همچنین با محمدرضا انواری؛رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سلیمان پاک سرشت؛ معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور پیرامون جشنواره و افزایش تعامل و همکاری دبیرخانه آن با این دستگاه‌های اجرایی نیز به بحث و تبادل نظر پرداخته است.
دیدار دبیر پنجمین جشنواره «فردا» با مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی کشور از جمله دیگر اقدامات این جشنواره برای ایجاد تعاملات بیشتر با مراکزی است که به شکل زیربنایی حوزه صنعت و اقتصاد صنعتی را مدیریت می‌کنند تا آنها نیز در برگزاری هر چه پُربار این جشنواره، حمایت و مساعدت لازم را به عمل آوردند.
دیدار و گفت‌و‌گوی دبیر جشنواره با مدیران شرکت مپنا و همچنین حضور در شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت نیرو و شرکت‌های اصلی زیر مجموعه این وزارتخانه از دیگر اقدامات دبیرخانه جشنواره در راستای ارتقای سطح کیفی این جشنواره تاکنون بوده است.
از سوی دیگر از آنجا که سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از حامیان اصلی این جشنواره محسوب می‌شود، رشیدی دیدارهایی جداگانه با محمود اربابی؛ معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و روح‌الله حسینی؛ مدیرکل دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز داشت که طی آنها در مورد راهکارهای ارتقای جشنواره و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جشنواره به منظور معرفی درخور صنایع و پیشرفت‌های روی داده در آن و دستاوردهای فناورانه ایران گفت‌و‌گوی سازنده‌ای به عمل آمد.
از جمله دیگر اقدامات دبیر جشنواره «فردا» برای ارتباط با مخاطبان و همکاران جشنواره می‌توان به نشست‌های ایشان با انجمن صنفی کارگردانان سینمای ایران، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی و مدیران برخی از شرکت‌های صنعتی اشاره کرد.
یادآور می‌شود، دبیرخانه جشنواره قصد دارد تا رسیدن به اهداف مد نظر، این تعاملات و رایزنی‌ها را با مراجع و مراکز فناوری، صنعتی و هنری ادامه دهد.
انتهای پیام